06:00

Väckar klockan , som är placerad på golvet en bit från sängen (för att jag garanterat ska gå upp) ringde vid 06:00. Kände mig inte pigg på att fixa iordning mig och knalla till kontoret. Men måste man så måste man. Igår blev det hårdträning, med LW på gymmet efter jobbet, på drygt en timme. Efter träningen blev det snack mellan två tjejer. Begav oss hem till min lya, åt vindruvor och såg på Beck! Älskar karaktären "Grannen", han är så klockren! Fastnade sedan i ett samtal med M, fy jag måste lära mig att lägga mig tidigare i säng!

helmutstore
http://www.pause.se/2009/07/15/new-york-helmut-lang/

Nu sitter jag på kontoret och har druckigt upp dagens första kopp kaffe (lär bli många för att jag inte ska somna stående)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0