BLOGG TRAKASERIER

Jag förstår verkligen inte poängen med att trakasera andras bloggar, med elaka komentarer. Carolina Gynning och andra har pga detta "tvingats" lägga ner sina bloggar, vilket jag tycker är väldigt synd. De som trakaserar på detta sätt förstår jag mig verkligen inte på. Vad får de ut av att kommentera elaka saker? Dessa kommentarer publiceras oftast inte ens, de är ofta anonyma och faktiskt bara "i vägen". Om man inte tycker om att läsa en blogg så är det väll bara att inte läs den, eller måste man då läsa den trots allt bara för att kommentera elaka saker och försöka trycka ner bloggaren? Förstår inte nöjet, menmen en del folk roar sig ju på minst sagt anorlunda sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0