FRIDAY OUT

Äntligen har jag semester, och jag måste säga att det känns som en behövlig sådan. Har inte haft en riktig semester på ett år! Så nu ska jag njuta av dessa två veckor, som mesta dels kommer tillbringas ute på västkust skärdården! Mitt paradis på sommaren! Denna dagen blev något stressig men underbar! Var en stressig dag på kontoret men som tur var blev jag bjuden på en trevlig och god middag på Bliss av M, tog sedan en promenad och "solning" på lejontrappan! Efter kontoret mötte jag upp LA och de andra tjejerna på en uteservering vid Vasastan, tog ett glas vitt vin och pratade!

Nu ska jag planera packningen för imorgon bär det av till ön!



Vitt vin och räkmacka på uteservering med tjejerna, mysigt! Julia och jag (i bakgrunden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0