KLARA SIG SJÄLV

Nu ska jag klara mig själv i vårt hus i två veckor, jag ska leva vuxen livet. Laga/handla mat, städa, hålla blommorna vid liv, jobba om dagarna och göra allt som vuxen livet innebär. Eftersom jag aldrig behövt laga eller handla mat själv kommer jag bjuda hem vänner och bekanta för att laga middagar tillsammans och få trevligt sällskap! Kommer säkerligen besöka sushi och thai restaurangen som ligger ett sten kasst från huset. Men det ska blir roligt att prova på vuxen livet ändå, nu jäklar anamma ska jag klara detta och bevisa att jag faktiskt kan klara mig själv!

Måste ändå säga att jag ibland saknar livet på Bali, med 100% uppassning 24/7!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är du egentligen?

2009-07-06 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0