PACKING

Fy vad tråkigt det är att packa, speciellt när solen skiner från en klar blå himel här ute på ön! Men imorgon bär det av till Kalmar några dagar så det är bara att packa, lämna av hunden hemma i stan, packa upp och åter igen packa för kalmar! Ska dock bli mysigt att bo på fint hotel vid havet och äta goda middagar ute med föräldrarna och hälsa på brorsan! Trots allt så får jag eget hotel rum, inte fy skam!

Vilken tur att man har en mormor ibland, förresten, som ringer än och påminer om att man har namnsdag! Hon var söt nog att ringa igår för att berätta att det var Kristina dagen, tur det annars hade jag helt glömt bort det! Firade dagen med en toppen middag med några grannar här ute på ön, grillat och vitt vin!

Nu ska jag åter gå till min packning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0