SVAR PÅ TAL

Fick en fråga om hur gammal jag är, jag är 18 going 19 detta året. Gissar dock på att denna frågan ställdes som en pik mot varför jag inte kan "klara mig själv". Om det alltid har funnits någon annan hemma som diskat, städat, strukigt och lagat mat så är det väl inte konstigt att man inte lär sig själv? Men nu har jag två veckor på mig att lära mig allt detta, kommer bli en grym "hemmafru".

Matlagningen började redan igår när HL kom över på middag vid sju. Riktigt trevligt och roligt, vi tog två lax fileér i ugnen, potatis och hallonpaj (fryst färdig). Gu så gott det var och gu vad vi är duktiga på att laga avancerad mat!

Sedan såg vi "Lotta på Liseberg" och Beck. Körde vår egen "Allsång i Malins vardags rum", stackars grannar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

makalöst att du på 18 år aldrig hjälpt till att diska, städa eller struka etc, sånt är naturligt för de flesta.

2009-07-07 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0