Another day at work

Ännu en dag på jobbet, strålande sol ute och klar blå himmel, vad gör jag då? Jo jag sitter inne på ett kontor framför en dator och en massa papper och svarar i telen. Måste säga att det tar emot lite på morgonkvisten när jag egentligen bara vill säga "ta mig till havet". Men är glad över att ha ett jobb och det är faktiskt ett bra jobb på ett bra företag!


Vit tunika Tommy Hilfliger, chinos Lacoste, väska Longchampe.

Schackade den lilla svarta Longchampe väskan på NK igår på lunchen, det enda som inte var på rean, typiskt!? Men men älskar den ändock!

I kväll blir det Allsång på Skansen (TL är ju med!) och sedan äntligen Morden i Midsommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0