Fredagen på SOHO

Yes, på fredagar är jag numera ledig vilket är riktigt skönt måste jag säga. Blev dock en tidig start trots allt för att hinna göra mig i ordning med en riktig spa-morgon-behandling. Sedan åkte jag in till stan för att möta upp mitt intervju offer, för mitt arbete. Efter en trevlig pratstund och efter att fått mycket bra tankar kring arbetet blev det en shopping runda på NK (ovanligt .. ?).  Vid halv tre tiden mötte jag upp HL och LI för en eftermiddags fika på SoHo. Åh vad mysigt det placet var och såklart som alltid även sällskapet. SoHo är absolut den nya favoriten bland Götets caféer. Bara en sådan sak som att de hade en hel meny för olika teer (fanns säkert 100 olika sorter) ger ett stort pluss, om man som jag är en te älskare. Att miljön där inne var otroligt trevlig ger inga minus poäng.


  

Denna gången blev det denna Odd Molly blusen som fick följa med hem.


Shoppade även två fina espresso muggar på NK till pappa min i födelsedagspresent. De är nu inslagna men kan lägga upp en bild imorgon för att visa hur fina de var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0