Learnt a lesson

Tidigare idag såg jag på Lyxfällan där Anna Hibbs var dagens "offer". Jag måste säga att jag berömmer henne för att ställa upp i det programet och bevisa att ingen är perfekt. Hon visade att alla har sina brister som de behöver jobba på. För vissa kan det vara alkohol problem för andra anorexia och för vissa shopping/ekonomi problem som spökar. Eftersom Hibbs var duktig och kunde erkänna sitt problem har jag lärt mig en läxa, och borde göra detsamma. Jag kan väl inte säga att jag insåg allt bara efter att sett kvällens Lyxfällan, pusselbitarna faller från olika håll och tillslut faller allt på plats. Jag kan heller inte säga att detta är något stort problem än, men om jag inte kommit till insikt med saker skulle det som för Hibbs kunnat bli en big deal senare i livet. Allt runt om en, alla personer och händelser påverkar en. På många sätt känner jag mig igen i Hibbs tankar och problem, hur hon prioriterade saker. Jag känner att jag mer och mer fått erfarenheter som learnt me a lesson, om vad som ska prioriteras och vad som är viktigt. Jag har inte kommit hela vägen men en bra bit på vägen. Vad är viktigast att äta och vara glad eller att knappt äta.? Är det viktigast att ha det allra senaste av det senaste märket eller kan det vara okej att köra budget varianten som ändå ser liknande ut?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0