På väg mot solnedgången?

Jag vet inte vad jag tror på. Finns himlen, finns det ett liv efter detta? Allt jag vet är att jag tror på att det inte slutar här och nu, jag tror på en fortsättning, en ljus fortsättning, en fortsättning precis som att en våg efter följs av en annan våg, kanske en finare oxh större våg. 

Detta har varit en annorlunda, oväntad, konstig och kännsloladdad dag. I mitt huvud har det rullat runt tankar och frågor som hur ska man känna? hur bör man reagera? vad är förväntat av mig i denna situationen? vad bör man säga och vad bör man inte säga?

Det känns skönt att kunna tänka på att det kanske är till en fridfull, ljus solnedgång det leder. Att det följs som en våg.

Tack för att mina älsklingar finns där för mig idag!

Kommentarer
Postat av: paulina

ja gudja :D dom var jättefina :) jag får fundera på det här ;) vad tar ni för dom? :D

kram

2009-03-18 @ 18:45:44
URL: http://paulinahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0