Svenska Mässan

Ushush, säger jag bara. Nu vill jag inte vara sjuk längre. Har gått runt med ont i halsen, huvudet, frusen, feber och jag vet inte allt. Idag var det dock bygg dag inför dagen med stort D imorgon. Nämligen den regionala UF mässan på Svenska Mässan. Så jag trotsade sjukan, tog några alvedon, och åkte in för att måla träd på vår monter vägg. Vet dock inte om det var så bra ur hälso synpunkt, menmen jag överlever. Imorgon är det den stora dagen som jag inte vill missa. Känner att febern börjar krypa tillbaka, högre, men med mycket sömn, te och alvedon så ska jag nog klara det!

Dress coden för företaget, Futurebag UF, blir: svart kavaj, mörka jeans, svarta stövlar och vit tshirt.

Allt är klirrat och klart så det är bara att köra, kommer dock bli en lång dag. Så tur är det att helgen är här efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0