MORGON KAFFE OCH KIRRAT PRESENT

Detta har varit en dag full med oväntade överraskningar. Började med att jag försov mig så jag hann bara träna i en halv timme (istället för en timme), sedan åkte jag in till stan för att möta upp F, för en morgon kaffe på espresso house NK, dock var bussen försenad pluss att det var lång kö så jag kom 15min försent. Sedan ringde M och sa att han redan var klar, så det blev istället en morgon kaffe med F och M. Efter detta, sprang vi runt i stan för att leta presenter till mamma. Blev tillslut ett halsband från Efva Attling och ett armband från Fanny Michel. Påvägen hem mötte vi oväntat lilla mormor som var påväg till oss. Hemma blev det solning i trädgården och vitt vin i nya utemöblerna! Ibland är livet bra! Imorgon blir det solning på ön, fika i hamnen, Marstrand och båttur.

Kirrade en ny jacka igår, bild kommer.


Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0