STRESS...

Gissa vem som stressade upp vid 5.50 imorse för att hinna till skjutsen och sedan när hon kom till skolan upptäckte att det inte var någon lektion? Yes, jag. Känndes lagom kul när jag visste att jag kunnat ligga kvar i den varma sängen ytterligare några minuter. Fick dock en hel del gjort (och en kopp kaffe). Nu har jag suttit med plugg inför italienska slutprov och en atrikel i företagsekonomin. Är dock snart klar och då ska jag avsluta kvällen med te och DHW, man måste belöna sig själv lite.

Imorgon ska jag möta upp F för att lämna över presenten som jag chackade i förra veckan. Ska bli trevligt! Vet dock inte hur jag ska få ihop tiden, men jag jobbar på det.

pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0